Cartell i octavetes. Imprimeix i difón!

Descarrega, envia, imprimeix, penja, reparteix, difón…

Aquí us deixem el cartell,  l’octaveta i enganxines en PDF.

Cartell Din A4 | PDF

4 miniatures en Din A4 | PDF

> 8 enganxines en A4 pdf
(impreses en 1 A4 adhesiu et surten 8 enganxines)

Perquè una vaga de consum del transport públic també és possible!

22 pensaments sobre “Cartell i octavetes. Imprimeix i difón!

  1. Genial! Endavant les atxes! Hem d’intentar que no hi hagi un mega-col·lapse de transport privat.. feu bé de dir lo de compartir cotxe, però s’haurà d’insistir en aquest tema!

  2. Això no servirà de res ! El que cal fer és senzillament no pagar aquell dia com de fet fa cada vegada més gent al metro, renfe i fgc. Inutilitzar les validadores no costa gaire si s’hi posen a dins cartronets, xiclets…etc.. això si que els fotria..

    • No hi estic d’acord. En aquest país el que no necessitem (ens en sobra) és alimentar un cercle viciós de desconfiança i de “Tu no ho fas? doncs jo tampoc!”. De què servirà que et colis? Acabarà a hòsties segur. Ells es faran les víctimes i diran que som uns incívics bla bla bla, de manera que totes les iaies de Catalunya es posaran en contra nostra. És una mica idealista (potser fins i tot massoquista), però no crec que desviar-se del camí correcte perquè l’altre ho ha fet acabi arreglant res (Two wrongs don’t make it right). Actuant així sempre més serem un país de pandereta.
      Salut, Ton!

      • Estic d’acord! Cal ‘incloure’, no excloure, que hi participin pares, nens i avis, que les autoritats no puguin demandar cap acció “incívica”, que no tinguin motius. Una acció pacífica 100%, demostrar la “força” del consumidor, potser la única que ens queda.

      • Precisament el que ha de fer la protesta és evitar que es parli de caradurisme. Entaforar a les càmeres les targetes dels que s’estan colant, que tothom porti els seus bitllets i els ensenyi i es coli, l’important és l’acció de protesta, que haurà de ser pacífica, sens dubte.

    • A qui fot carregar-se les validadores és a nosaltres, els usuaris, que en paguem la reparació. Si volem millors serveis públics no podem fer malbé els béns públics, que són nostres! Qualsevol altra manera de protestar em sembla perfecta, jo m’hi sumaré!

  3. D’acord amb el Ton!! No a la Vaga, Manifestacions a les principals parades i estacions, sabotatge de validadores (deixant-les obertes i sense destrossar, clar xD) colades massives en protesta pels preus abusius!! PER UN TRANSPORT REALMENT PÚBLIC!!

  4. Retroenllaç: Del 1951 al 2012: ¡el 10-G no cojas el transporte público! | Rubí Indignat – 15M Rubí – Información real y sin censura de Rubí y vinculada al movimiento 15M

  5. Explika’m com vaig a treballar si no faig servir el transport públic? Caminant? Tinc dues horetes…Compartint cotxe? No conec ningú ke viski a la meva zona i treballi on treballo jo…Hi ha d’haver altres maneres de protestar…

  6. Escolteu, una cosa que seria molt important seria fer un cartell per als guiris. La majoria estan movent-se per Barcelona, i ja que estan fent el turista, caminar te el seu encant.

    Proposo un cartell que digui una cosa aixi:

    HI BARCELONA TOURIST!

    TODAY, TUESDAY 10 OF JANUARY, WE ARE ON A PUBLIC TRANSPORT STRIKE. WE INVITE YOU TO WALK, AVOIDING TO USE PUBLIC TRANSPORT, IN RESPONSE TO HAVING THE MOST EXPENSIVE METRO IN EUROPE. THANKS FOR YOUR SUPPORT.

    Potser es pot treure l’ultima frase i potser s’ha de canviar la primera, pero trobo que fer cartells d’aquests i enganxar-los a les estacions de metro el dilluns ens ajudaria una mica a aturar l’onada guiri.

    Ja direu que en penseu.

  7. No tinc res per oferir, llevat de no agafar tmb el dia 10.

    M’agrada quan em demanen el bitllet, entrenir-me donant tmb els que estàn acabats, i que no llenço i els passen per la makineta i “éste no ès” i “éste no ès” i éste tampoco. I 8 titols més tard per fi !!tachin !!el validat.

    • vostè perdoni! el bicing també és de l’ajuntament de barcelona, i que jo sàpiga, també han apujat els preus! entès! gràcies per l’aclariment Joan R.

  8. Retroenllaç: Dimarts 10 Fem Vaga de Transport #TMB51 | Assemblea de Barri Poble Sec

  9. Retroenllaç: Dimarts 10 Fem Vaga de Transport #TMB51 | Assemblea de Barri del Poble Sec

Deixa un comentari